marcovervoorde.reismee.nl

School has begun

Zoals u al heeft gelezen in de titel zijn mijn eerste paar schooldagen voorbij. Het is eventjes wennen maar het is een hartstikke leuke school. Het werkt wel een beetje anders.

Je hebt 2 verschillende dagen. A day en B day.

MIjn A day bestaat uit.

1st period 8:30-10:00 heb ik pre ap precalc (wiskunde)

2nd period 10:06-11:46 heb ik Culinary arts (koken)

3rd period 11:52-13:52 Sociology met een halfuur pauze ertussen

4th period 13:58-15:28 US History.

Dat was een A day en die zijn altijd op maandag en woensdag en wisselt op vrijdag.

B day bestaat uit: (zelfde tijden btw)

5th period tennis, ja je leest het goed ik ga tennissen. Ze hebben hier geen veld hockey en honkbal is al vol en lacrosse is off-campus, dat betekent dat het na school is en dus niet telt voor school.

6th period Accounting

7th period Physics (natuurkunde)

8th period English 3

De school is echt gigantisch en het is soms een heel karwei om mijn klas te vinden, gelukkig zijn alle leraren die ik heb super cool en mijn klasgenoten zijn hartstikke aardig. Het is alleen een beetje jammer dat het zo koud is in de school, terwijl het gewoon 38 graden buiten is.

Schooldagen zijn lang en daarnaast mag ik nog lekker voor school gaan tennissen om 7:20 s' ochtends. Er zijn ook 5 andere exchange students op Prosper High School. Ze komen uit Kosovo, Duitsland, Servie, Tunesie en Chili. Allen zijn echt hartstikke aardig en vallen goed bij de leerlingen.

Kort samengevat: ik heb een gigantisch gaaf schooljaar voor de boeg.

Peace


ps: CORNDOGS ZIJN MEGAAAAA LEKKER

Reacties

Reacties

nathalie

Veel plezier met je Culinary arts Marc!! BTW heb je die corndogs zelf gemaakt ;) Bye

Tessa

leuk verhaal, kort maar krachtig en super creatief geschreven met veel passie.
kortom: je hebt vast een gigantisch gaaf jaar voor de boeg!

PEACE!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active