marcovervoorde.reismee.nl

Been here for a couple of days

Gegroet Nederlanders,

Ik zit nu dus al een paar dagen bij m'n gastgezin en het is geweldig. Ze zijn allemaal zo aardig en gastvrij.

Philip, me papa, is een goeie kok en gaaf om mee te praten.

Cameron, me jongste broertje, is een gamer en kan ik het dus goed mee vinden. Hij moet wel vaak naar band practice (oefenen voor de band) of hij is aan het facetimen met z'n vriendin, dus veel tijd hebben we niet samen.

Conrad, me oudste broer, is de populaire boy in de gemeenschap. Hij heeft overal vrienden en gaat vaak chillen met z'n vrienden, ik mag dan elke keer mee. Zijn vrienden zijn ook echt super gastvrij en gezellig om mee om te gaan.

Vandaag is mijn gastmoeder teruggekomen van California en zij is ook geweldig, heel erg outgoing is ze.

Elke dag is er wel wat te doen, Conrad heeft veel vrienden en vriendinnen die me graag willen ontmoeten en ze gaan dan echt de meest rare vragen stellen.

For example: Hebben jullie ook selfies in Nederland?, Hebben jullie duckface in Nederland?, Ligt Nederland in New York?

Het jaar is pas net begonnen en heb al zoveel dingen gedaan en er staat nog zoveel op mijn bucketlist.

School begint over een paar weken en heb er zoveel zin in, veel vrienden maken en high school meemaken.

Ik zal waarschijnlijk m'n volgende blog posten als mijn eerste schooldag is afgelopen.

Peace

Reacties

Reacties

Bep Overvoorde

Wat ben jij toch een boffer!!!

Fijn, dat je gastgezin zo geweldig is.

Mooie tijd !!!

Paps en Mams

Hey Marc,

Leuk je berichten te lezen en je via Skype te spreken. We zijn blij en trots dat je het zo goed naar je zin hebt. We hadden al het idee dat je het getroffen hebt met deze familie en plaats, nu weten we het zeker! Geniet er ten volle van!

Lars van Os

Klinkt geweldig Dude

Corine v.d. Eijk

Hoi Marc,

Leuk je zo een beetje te kunnen volgen. Je hoeft je niet te vervelen zo te zien. Have fun!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active