marcovervoorde.reismee.nl

Final day of 2014

Het eerste semester van high school is al over, finals zijn over en ze zijn allemaal goed gegaan. Alle cijfers waren tussen de 90-100 en dat is het beste resultaat. Momenteel zit ik in Newport Beach, California. We zijn de ouders van mijn gastmoeder (Laura) aan het helpen verhuizen. De heenreis was met het vliegtuig voor een paar uurtjes en de terugreis.............. Met de auto haha, tijdsduur van de terugreis: 2 DAGEN?!?!

Op school zijn er niet heel veel interessante dingen gebeurt. 1 heel somber ding dat is gebeurt is dat Sebastian(exchange student van Chili) naar huis is gegaan. Hij kwam naar Prosper voor 1 semester en je kan wel zeggen dat hij zeer gemist gaat worden.

Kerstmis in Texas is een heel ander geval dan in Nederland, IEDER huis is gedecoreert van top tot teen! De bomen zijn groter en alle pakketjes onder de boom zijn groter ;) Een paar dingetjes die ik heb gekregen van de kerstman zijn: een rendier onesie(pyamapak/huispak), portemonnee, 2 paar schoenen en een kaartje voor een game-conventie waar ik heenga samen met mijn broer (Cameron) en mijn buurjongen (Mason). 24 december vierden we bij familie van Laura met een gigantisch huis en 25 december in ons huis met de buren.

New Years Eve gaat er iets anders uitzien als normaal voor mij, we zitten dus in een klein huisje en we geven een feest!!!! Jaaaaa feestjuh, ahem met alleen maar oude mensen. Cameron en ik zijn nog opzoek voor plannen maar is een beetje lastig als je hier geen enkele vriend hebt. Dus we hopen op het beste.

California is heel anders vergeleken met Texas, er is hier strand, de kledingstijl is anders en palmbomen. Jammer genoeg is het niet super lekker weer dat we soms eventjes naar het strand kunnen gaan en een duik in de zee kunnen nemen.

Des te langer mijn verblijf hier in Amerika, des te meer ik het idee krijg dat Nederland niet de plek is waar ik mijn leven wil leven. Amerika in mijn ogen is veel beter voor mij. Momenteel ben ik dus ook heel diep aan het denken of ik naar college wil gaan naar Amerika. Het ziet er aardig prijzig uit, maar ik hoop dat ik een scholarship kan krijgen.

Dit was niet de langste blogpost die ik heb geschreven, maar ik hoop dat het goed genoeg is.

Ik wens iedereen een fantastische jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar.

Reacties

Reacties

Wil Boutkan

Hallo Marc ,De allerbeste wensen voor 2015 ,wat fijn dat het goed gaat met jou , leuk om te lezen , maar ........ wat lees ik je zou er wel je leven willen leven .. ja je bent jong en er ligt een hele toekomst voor je maar er is maar een Nederlandje hoor Marc maar jij moet doen waar je gelukkig van wordt lieve groet tante Wil

Martin

Ha Marc jullie daar de beste wensen en veel geluk!
gaaf dat je het zo naar je zin heb en dat je goed presteert.
Lieke en Teun weten al te goed dat je in America zit daar hebben ze het de hele tijd over. Veel succes!
groet Martin Anita Lieke en Teun

Gre kranenburg

Hallo Marc Leuk om je belevenissen te volgen in de states.Je hebt het prima naar je zin daar.fijn om dat te lezen.Je studie gaat ook goed,wel een ander leven daar?Hoe is het met je vriendin( hen)?je bent al bijna op de helft van je verblijf,maar wat lees ik,je wilt daar blijven?Spannend,we horen er wel van.Veel succes met je studie en hartelijke groet van Wim en Gre Kranenburg

Corine van der Eijk

Hé Marc,

Leuk weer wat over je te lezen. Hoor via je moeder nog wel eens wat. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er lekker van! Groetjes, Corine (en de rest van de fam).

Wil Boutkan

Marc van harte met je verjaardag en een heel goed jaar .Nog even en dan kom je weer terug ,wat zal je veel verhalen hebben als je thuis komt ,nog een hele fijne tijd daar en lieve groet van ons

Martin Noordam

Ha Marc gefeliciteerd met je verjaardag geniet ervan!!
groeten Martin, Anita Lieke en Teun

Wim en gr kranenburg

Hallo Marc,vanharte gefeliciteerd met je verjaardag,wel bijzonder om dat in Texas te doen,ikben vanmorgen bij je moeder taart wezen eten,was lekker.Hoorde dat je een cruise gemaakt hebt,wat een bofkont ben jij toch.Nu we wensen je een heel fijne verjaardag en totziens in juni in Nederland ,nog een fijne tijd daar. hartelijke groeten Wim en Gre kranenburg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active